goals for the next 30 days

Just nu känns 30dagar skitlångt framåt. Men under dessa dagar hoppas jag att jag har tagit mig ut från jobbet (åtminstone är påväg att göra) och försöker återhämta mig typ....mentalt. Försöka komma ur min jävla psykoskoma som jag levt i dom senaste veckorna. Orkar inte må dåligt, sova dåligt, äta dåligt och ständigt ha ont i magen eller må illa.

Mår så bra visa dagar sen ibland så gör sig livet påmint om att det inte alls är där jag vill ha det just nu och då gör det så ont i hela kroppen. Så, 30dagar framåt hoppas jag att jag mår BRA. Och en litenliten kärna till det kan väl vara just uppsägning från jobbet och få känna ledighet i några dagar. Spelar ingen roll om jag är ledig över en helg osv, vet ju att jag måste komma tillbaka = får ingen ro.

Och njuta av julen och köpa massa fina julisar. Då tror jag att jag mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0