föfaaa-an mastercard

Blir arg på mig själv och mitt bankkort som hela tiden ligger här på skrivbordet i plånkan och säger "använd meeeiii, det gör ingeeet, rör meeii". Kunde såklart inte motstå och råkade klicka in lite på nelly. Innan jul. Utan att ha alla klappar inhandlade. MEN å andra sidan är jag fan värd det. 

Har jobbat aset av mig och knappt köpt något till mig själv förutom mat och öl så nu jävlar. Imorgon ska jag leta lite julklappisar till bror om jag orkar, och något åt mig själv. Cashflow och mer cashflow på fredag så jag BRYR MÄÄ ENTE. Kan dock vara läge att spara lite till Norge.

Iallafall. Att ha ett mastercard och kunna handla online är inte sunt. Speciellt inte när man vet att man kan. Så, jag måste sluta. Det är ju så kul att få paket i brevlådan!!!! AHHHH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0