flottmonster

..... Tror ni man blir något skrämd när man knäppt på camen för att bjucka på en bild, tar en bild och minimerar camen för att typ 10 minuter senare klicka upp för att kolla på bilden och mötas av....

ETT FLOTTMONSTER underifrån med dubbelhaka och ohöjda ögonbryn, camen var fortfarande på och bilden i sig var inte mycket vackrare (men jag bjuder)....

Lite svettig i ansiktet va!!!! OJOJOJOJOJ!!! Kan nästan speglamä!!


Jag skojar bara. Jag är inte svettig. Jag försöker vårda mitt yttre med att applicera ansiktsmasker. Luktar socker och jag kom på mig själv med att typ försöka slicka mig runt munnen....

Är det höjden av fetma????




---- update - - - - -
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAJ
Sitter just nu med en brännande mask i plytet.
Köpte ju tre billiga från HM. Första sockerscrubbig söt, mysig.

Den här är fan djävulen.

Lime som svider i hela ansiktet. Är jag inte ren, len och mjuk
sen så vetifan. Nästa är choklad iallafall.



Älskar att jag tillomed väljer ansiktsmasker som luktar typ ätbara ting???

Är DET höjden av fetma+?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0