ett ständigt återkommande ord: DÖD.

Gud hör fan bön. Speciellt om det handlar om något som drabbar mig. Skrev att jag """"ville""" bli förkyld, ville var väl att ta i men, vem vaknar inte GENOMFÖRKYLD imorse?!?!?!? Vart tvek på om jag ens skulle komma upp och ta mig till jobbet men u bet i did!!!

Sjukligt död hela dagen. Snorat och hostat och nyst på varenda burgare så att ni ska bli sjuka som jag. Sitter och försöker peppa lillhjärnan lite med tankar som "bara tre pass kvar innan jul!!!! korta pass!!" och "nu har du jobbat dom värsta passen i helgen!!!" vet inte om det funkar men känns kanske lite bättre.

Överväger att ta en dusch, äta lite överbliven julmat från igår och trycka i mig min marabouluftbubblor som jag köpte förut <3 MÖMSI. Imorgon har jag två alternativ till tidsfördriv: 1) Åka hem och sova direkt efter jobbet. 2) Åka in till stan och försöka uträtta något, typ julklappar???

Får se. Ikväll ska jag njuta av att ha klarat mördarpassen i helgen MED förkylning. Jag är ganska doktig. Pengakåt kan det också kallas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0