dan före DAN

Började dagen med att flyga upp ur sängen (nåväl) duscha och scruba osv. Sen tog jag mig till staden för att sola med Lotta och Yassan. Hör till saken att min hundton var typ lika färglös som ett lakan och att min hand fick en riktig jävla reaktion så nu sitter jag med en kliande rödprickig hand. Känns bra.

Förutom lite halvsveda som jag utsatte min kropp för då den inte utsatts för UV-ljus sen i typ somras så är livet rätt nice idag med. Har varit på stan hela dagen och kom hem med två par trosor till mig själv..... Jagat julklappar med familjen Ali hela dagen och ätit lunch på Subban.

Imörra är det JULAFTON!!!! Känns lite sjukt men ska bli nice med mat och klappisar. Och om en vecka är jag i Norge hos my love. Livet ÄR FAN NICE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0