att vända på steken

Har idag spenderat över 50% av tiden instängd på mitt rum framför datorn. Vilket inte bara ledde till MER ångest utan även en del idéer! Kollade runt på lite tågbiljetter så imorgon åker jag o yassan till Stockholm över dagen och fördriver tiden där istället.

Jag ska shoppa mig litegranna och njuta av att kunna gå till typ weekday, topshop, urban osv som tråkköping inte har. Älskar att vara lite impulsiv ibland????? Jag lägger annars så mycket tid på att planera och tänka, så att när jag väl gör något impulsivt äre liksom, SJUKT!!! Sist jag gjorde det var när jag tog hål i örat på broskploppen som jag kallar den. Jag var jättenervös och skitglad samtidigt. Sjuk känsla.

Iallafall. Såhär dags imorgon är jag utmattad efter en insane dag i Stockholm. SÅJÄVLASKÖNT att bara åka härifrån en sväng?!?!? Precis vad som behövs i dagsläget. BAAA FUCKAUUUR!!!!!!


HIT MÄÄÄHHH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0