agro

Har jobbat, är lite irriterad för att det är så halt ute osv. Kommer hem, möts av ett paket på bordet och blir ASAGLAD för att min fleecehood äntligen kommit!!! Öppnar paketet och ser något.... brunt. 

Kinesjävlarna har skickat mig en BRUN fleece, EN BRUN FLEECE?!?!?! Det säger väl det mesta???? Jag beställde en ljusgrå av en anledning och inte ens brun för att det var skitfult. Är så jävla arg. Har dessutom väntat på detta i ca 3v. Har skickat iväg ett argt mail (på engelska... dvs så lät allt snällare än vad det egentligen var, typ) men det lär väl ta 2v innan dom hinner svara på mailet och ytterligare 5v innan jag kan få den rätta tröjan. Är så sjukligt förbannad.

Alla har varit så nöjda osv men jag är fan skitarg på dom. Tröjan var dessutom asvarm och skitskön och hade varit perfekt nu men tänker inte sätta på mig en uteliggarfleece för det är vad det liknar.
TYP SÅ. Är arg. Å andra sidan vet jag ju vad jag kan vara på alla framtida maskerader. HYEEEYYEYE.... Dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0