ååååååååååh

Ni vet den där lyckan jag talade om för några dagar sen? Den är nu som bortblåst och återigen sitter den bittra, trötta, utmattade tjejen och skriver. Har sån fruktansvärd huvudvärk och sån påtaglig ångest att jag inte vet vart jag ska ta vägen riktigt....... Som jag sa till min mor, som gav mig ett skrämt ansiktsuttryck; jag vill bara lägga määä ner å gråtaaaaa åhåhåhååå!!!!!

Nä. Imorgon är det återigen ett långt jobbpass. Jag är så trött. Måste hinna packa. Har liksom ingen ork???? Orkar inte klura ut vad som ska packas ner och vad som är onödigt. Känner sån kramp i magen över att jag kommer glömma något. Att JAG ska åka tåg själv och byta osv. Jag är ju livrädd för sånt speciellt när jag inte gjort det förut!!! Har ett groteskt kontrollbehov=måste veta hur allt ser ut innan osv.

Så ska försöka sansa mig lite nu. Kanske packa lite och sen sova tidigt så mitt lillhuvud får vila... Känns iallafall göddigt att efter imorgon är jag återigen ledig tills nästa fredag. Sen vetni, då blir det bita av....... Ska jobba långa pass fre-sön nästa helg, sen ledig en kortisdag på måndag (sämsta dagen??) och sen jobb tis-sön.... DÖDA MIG???

Inte ens mänskligt. Ska fortsätta vara trött och hängig nu. Har försökt intala mig själv att jag nog är lite sjuk och visst fan funkar det. Hjärnan asså. Vilken uppfinning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0