2012

Rätt intressant att bläddra i två tidningar. Dom skriver ju ungefär samma saker och tipsar om samma saker osv. Nu har jag precis läst om "mitt 2012" i både Solo och Veckorevyn. Sammanfattande så kommer jag gå in i en "dipp" i vinter men att stormen kommer lägga sig, jag kommer känna mig kärare än någonsin och min kärleksperiod är mellan september-oktober. Bröllop är även aktuellt tydligen. Saturnus styr mig. Och jag är tydligen kräsen. Och mina relationer till väduren och vattumannen känns speciella och det kan bli svårt för mig att """välja"""..... HMMM!!!

Kommer vara stressad också. Men mitt tempo kommer vara långsamt (?). Ska gå emot större och starka impulser och ska inte vara så kaxig på jobbet(????) men min kreativitet är på topp vilket ska ge mig ekonomiska framgångar.

Låter som ett jävligt konstigt år tidningsjävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0